biegnij

Trening Biegowy – propozycja

Większość z Was trenuje biega. Ważna jest technika biegu, ale też cel po co biegamy. Żeby schudnąć?  W tym celu warto biegać interwały. Interwały też znacznie zwiększają naszą kondycję. Lecz za nim do nich przejdziemy warto biegać tzw. tlenówki. Czyli spore dystanse z równym nie forsownym tempem.

Jak się do tego najlepiej przygotować?  Dopierając odpowiednio 3 z naszych wyzwań:

  1. Zaczynamy od 5 minut jogi co pozwala nam dobrze rozciągnąć nasze mięśnie.
  2. Później, wspaniałe wyzwanie przyzwyczajające nas codziennie do dłuższego biegani – czyli właściwy trening biegowy
  3. Na koniec spora dawka rozciągania – Możesz z tego treningu pominąć skipy w trakcie rozgrzewki – nie muszę za to tłumaczyć czemu rozciąganie jest takie ważne.

Jeśli dystanse w drugim etapie wyzwania, są dla ciebie za krótkie – możesz je podwoić. Jeżeli dalej są za krótkie – możesz zacząć myśleć o treningu interwałowym. Ale o nim będziemy pisać niedługo.

 

Wiosna się zaczyna, jest to wspaniały moment by zacząć biegać. pogoda aż się o to prosi!! Jeżeli to za mała motywacja podpowiem 2 sposoby:

a) użyj odpowiedniej aplikacji. Ja ze swojej strony polecam zombie run

b)namów znajomych by z tobą biegali. Najlepiej w tym celu udostępnij im ten artykuł.

Dawajcie znać, jak trening biegowy Wam się udał w komentarzach